Gyakori kérdések a meddőségi kezelésről

Összefoglaltuk a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat. Amennyiben nem találta meg a megfelelő választ, ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Minden megjelenéshez be kell jelentkezni, akkor is, ha az orvossal egyeztettem? Ha igen, hol és hogyan?
  • Igen, minden megjelenéshez időpontot kell foglalni a Call Centeren keresztül (+36-1-444-5157), akkor is, ha ezt Ön már a kezelőorvossal leegyeztette. Ez alól kivétel, ha személyes megjelenése alkalmával, mi már lefoglaljuk a következő időpontot és erről helyben azonnal tájékoztatjuk!
  • E-mailen keresztül nincs lehetőség időpont foglalásra
  • Időpontot mindenki csak saját részre foglalhat! A hölgyek is maguknak és a férfiak is maguknak kérhetnek időpontot, egymás részére nem lehet
  • Időpontfoglalás csak az aktuális folyamatban lévő rendelésre lehet, több időpontot nem lehet befoglalni ciklusokra előre, például stimulációs UH vizsgálat
  • Amennyiben mégsem tud megjelenni a foglalt időpontjára, kérjük időben jelezze, és a Call Centeren keresztül mondja le
  • Zárókonzultációra akkor kerül sor, ha minden lelet elkészült, kérjük, ezt az időpontfoglalásnál vegyék figyelembe!
Mire számíthatok az érkezésemkor?
  • Minden megjelenésnél készítsék elő személyes okmányaikat (fényképes személyi igazolvány vagy fényképes jogosítvány, lakcímkártya, TAJ kártya), melyeket be kell mutatni a felvételt végző kollégáknak. Ezek hiányában nem tudjuk fogadni, az ellátás ebben az esetben nem lehetséges.
  • Kísérő nem érkezhet, kivéve az első konzultáció, a zárókonzultáció és a terhes UH vizsgálatra, de ekkor is kérjük, hogy a kísérő kint várakozzon! Egyéb esetben nincs rá lehetőség, így kérjük, hogy egyedül érkezzen!
  • Kérjük, hogy gyermeket ne hozzon magával, mivel a többi pácienst ez érzékenyen érintheti, így ezt mindig vegyék figyelembe! Köszönjük!
Ha kérdésem van, hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
  • Amennyiben kérdése van, kérjük, hogy hívja a Call Centert (+36-1-444-5157) 8-16 óra között. A kollégák válaszolnak, ha tudnak, de amennyiben szakmai kérdés merül fel, úgy át fogják kapcsolni és segíteni fogunk Önnek. Kérjük, amennyiben a kérdés halasztható, akkor azt személyes megjelenésekor tegye fel!
  • Egyéb esetben kérjük, hogy írjon e-mailt a meddoseg.lelet@rkmedcentrum.hu e-mail címre. Kérjük legyen türelmes, igyekszünk minél hamarabb feldolgozni a beérkező kérdéseket.
  • E-mail írás esetén minden esetben tüntesse fel személyes adatait, azonosítás végett (név, születési idő, TAJ szám), azonosíthatatlan e-maillel nem áll módunkban foglalkozni!
  • Mielőtt elküldi az e-mailt gondolja végig, hogy mit szeretne, és kérjük, hogy azt egy e-mailben foglalja össze. Az e-mail nem egy chat felület, így nem áll módunkban azt arra használni. A Meddőségi Centrum elsődleges feladata a megjelent páciensek ellátása, amint lesz időnk válaszolunk az e-mailekre.
Leletet kért tőlem az orvos/asszisztens, mi a teendőm?
  • Kérjük, hogy ebben az esetben küldje el a meddoseg.lelet@rkmedcentrum.hu e-mail címre, azonban a személyes megjelenésnél hozza magával fénymásolva a dokumentumokat, hogy át is tudja adni. Fénymásolásra az Intézetben nincsen lehetőség!
  • Leletküldés esetén kérjük, hogy kódolatlanul vagy a kód megadásával küldje el részünkre. Ennek hiányában nem tudunk foglalkozni a beérkező lelettel!
  • A dokumentumokat csatolmányként küldjék el, befotózva vagy képernyő mentésként nem jó, ezeket nem tudjuk elfogadni.
A meddőségi ellátáshoz milyen hivatalos dokumentumokra van szükség?
  • A jelenlegi szabályozás szerint a házassági anyakönyvi kivonat másolatára vagy egy közjegyzői nyilatkozat eredeti példányára van szükséges az élettársi kapcsolatról vagy az egyedülállóságról. Kérjük ezeket hozzák magukkal és adják le a bejelentkezés során. Ezeknek a dokumentumoknak legkésőbb a stimulációs UH vizsgálatra meg kell lennie.
Panaszaim vannak, mit tegyek? - FIGYELEM: Változás!!
  • Ügyeleti időben panaszok, szövődmény esetén kérjük, a Szent Margit Kórház (Budapest 1032, Bécsi út 132.) Székhely/Postai cím:1032 Budapest, Bécsi út 132. Telefon: +36-1-430-4800 jelentkezni szíveskedjenek személyesen vagy telefonon.
Dokumentumot/beutalót/igazolást szeretnék kérni, de nem tudok elmenni érte, mi a teendő?
  • Minden olyan esetben, amikor nem saját leletet vagy dokumentumot szeretne valaki átvenni, akkor ahhoz meghatalmazás szükséges, házastársak esetében is. Ennek hiányában nem adjuk ki a kért dokumentumokat.
Önköltséges ellátásban részesülök, hogyan rendezhetem a számlát?
  • Az ellátás során kérjük a helyszínen rendezze a számlát, melyre kártyás fizetéssel van lehetőség, készpénzt nem fogadunk el!
  • Amennyiben ezt elfelejtette, e-mailen kiküldjük a számlát, melyet átutalással tud rendezni!
  • Amennyiben egészségpénztári számlát szeretne, kérjük időben jelezze!
Megkezdődött a stimulációm (szúrom magam), mit kell tudnom a személyes megjelenésen?
  • Bejelentkezésnél mondja a nevét, melyik orvoshoz jött, ciklusnapját (mikor volt az első napja, és ahhoz képes hol tart most), valamint, hogy mennyi gyógyszer van otthon, mire lesz szüksége a továbbiakban.
  • Kérdéseit írja össze otthon és hozza magával, a vizsgálat során beszéljen meg mindent a kezelőorvossal, később erre nincsen lehetőség.